Garantinis aptarnavimas ir prekių grąžinimas

  •  

    Garantinis aptarnavimas

    Kodėl verta rinktis Plazmax?

    Mes suteikiame 100% garantinį servisą visoje Lietuvoje.

    Plazmax žiebtuvėliai yra ilgalaikio naudojimo, pagaminti iš aukščiausios rūšies elektronikos ir keramikos, suteikiame 12 mėn garantinį laikotarpį.

    Žmogui, rūkančiam vieną pakelį per dieną, pilnai pakrauto žiebtuvėlio užtenka 4-5 dienas.

    Mes Jums siūlome tai kas iš tikrųjų vertinga!

    Elektrinių žiebtuvėlių negalima krauti su Fast Charger (Greito krovimo krovikliais)

    1. Parduodamoms prekėms taikomi LR teisės aktuose nustatyti reikalavimai dėl prekės kokybės garantijų.

    2. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu dėl gamybos arba medžiagų defektų, garantinis remontas atliekamas nemokamai.

    3. Pristatant prietaisą garantiniam remontui prašome pateikti:

    4. raštišką prašymą, kuriame aiškiai nurodyta prekės gedimo priežastis;

    5. prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaitą-faktūrą);

    6. prekės apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (pvz. mokėjimo kortelės išrašas, kasos čekis);

    7. pilnos komplektacijos prekę originalioje pakuotėje.

    Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis: >>Facebook<< Email.: info@Plazmax.lt Tel.: +37068149744. Išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą apmoka pirkėjas.  Garantinis aptarnavimas savo lėšomis pristato klientui sutvarkytą prekę.

    Prašome atkreipti dėmesį, kad į garantinę priežiūrą neįeina:

    • Gedimai dėl stichinių nelaimių (pvz. viršįtampių, žaibo, potvynių), gaisrų;
    • Gedimai dėl netinkamo įrengimo (prijungimo, instaliacijos) ;
    • Gedimai dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimo;
    • Jeigu apžiūros metu prietaiso viduje randami pašaliniai daiktai;

    Nemokamas garantinis aptarnavimas negalioja, jeigu:

    • Prietaisą remontavo neįgaliotas techninio aptarnavimo meistras;
    • Prietaisas buvo eksploatuojamas nesilaikant vartotojo instrukcijos arba ne pagal paskirtį, ne vartotojo namų ūkyje, o komerciniais tikslais;
    • Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas;

    Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.

    Prekes garantiniam aptarnavimui pirkėjas pristato savo lėšomis. Garantinis aptarnavimas savo lėšomis pristato klientui sutvarkytą prekę.

    Susisiekti: >>Facebook<< Email.: info@Plazmax.lt Tel.: +37068149744

    Prekių grąžinimas

    Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis LR CK 6.363 ir 6.364 straipsnių nuostatomis.

    Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas pagal galiojančius LR teisės aktus. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus Civiliniame kodekse numatytas išimtis.

    Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimą patvirtinančius dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

    • Grąžinamos prekės yra originalioje, nepažeistoje pakuotėje;
    • Prekės nebuvo naudojamos;
    • Prekės nebuvo sugadintos;
    • Prekės yra nepraradusios savo prekinės išvaizdos, t.y. nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės, apsauginės plėvelės;
    • Grąžinamos prekės yra tokios pačios komplektacijos, kokios buvo gautos Pirkėjo.

    Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti per Omniva.lt paštomatus arba greituoju kurjerių tarnybą.

    Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

    Pardavėjas vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

    Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

    Nurodytos garantinio aptarnavimo, prekių keitimo ir grąžinimo nuostatos yra taikomos tik fiziniams asmenims, perkantiems prekes asmeninėms reikmėms.

    Susisiekti: >>Facebook<< Email.: info@Plazmax.lt   Tel.: +37068149744